maandag 23 juni 2014

Style like Taylor Swift


Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie? Iets waar ik zelf nogal positief over ben namelijk; style like.. ? Dit is een nieuw artikel dat ik meerdere keren wil gaan plaatsen, elke keer met een andere celeb. Ik heb twee outfits uitgezocht vervolgens zoek in look a likes in de h&m collectie. Dit keer is Taylor Swift aan de beurt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Lees vooral verder!





Look 1:


De eerste outfit is een typische Taylor outfit, skirts dragen is kenmerkend voor haar. 
De outfit is redelijk simpel maar toch leuk gecombineerd velle opvallende schoenen en een leuk tasje.

                                  

                          

                          

                          

                         

Samen koste deze outfit 86,79 euro. Voor deze prijs heb je een look a like Taylor Swift outfit, leuk voor een concert van haar, maar ook voor een gewone school of werk dag! 

Look 2:







Deze complete outfit is 82,24 euro. Het jasje is wel afwijkend van wat Taylor draagt, en de schoenen zijn in een andere kleur. Dit zijn de meest vergelijkbare items die de h&m verkoopt.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Laat in de reacties achter welke outfit jou favoriet was en of je dit een leuk artikel vind zodat ik dit vaker kan uploaden!

Lots of love Daphne, ♥








4 opmerkingen:

  1. leuk bedacht, maar ik zou letten op je typefouten. Dan ziet het er net wat professioneler uit!
    Je inleiding klopt niet helemaal, daarnaast is het "felle" en niet "velle"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, en goed bedacht om een betaalbaar en vergelijkbaar outfit te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave inspiratie. Die ketting is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥